Då var påsken över, eller?!

Jaha då var påsken över för i år, eller föresten jag har ingen anning eftersom att det är röddag i morgon osv?! Jaja hela påskhelgen har jag spenderat tillsammans med min älskling vilket förklarar varför bloggen inte har uppdaterats, jag har helt enkelt inte känt någon behov av att skriva nu när jag har spenderat tid med honom..
I torsdags så spenderade jag större delen av dagen på stan tillsammans med min mamma och syster. Fick med mig två par klackar hem, ett par till vardags och ett par till fest! Blev även en klänning sedan lite mindre saker så som armband och liknande. Var mysigt att spendera lite tid med familjen, det blir inte så ofta man gör det liksom. Senare åkte jag till min pojkvän och vi gick på bio för att se Shutter Island. Den var riktigt bra tyckter jag, jag har en liten hatkärlek till filmer som spelar mer på det psykiska än på det fysiska. Fredagen tog vi det bara lugnt på dagen men senare mot kvällen så åkte vi till Uppsala för att bowla. Killarna var lagom kaxiga i bilen på vägen dit hehe, men de ändrade uppfattning ganska snabbt när vi väl börjat bowla och gissa vem som vann, jo jag hihi! Riktigt skönt må jag säga ;) Hade det dock väldigt trevligt..
I lördags åkte vi hem till mig en sväng för att äta påsklunch tillsammans med familjen och lite släkt från Örebro. Blir inte att vi träffar de så ofta som vi kanske borde eftersom att de bor lite mer än 10 mil här ifrån. Men endå, det är inte så långt om man tänker efter. Tror nog problemet ligger i att ingen tar sig tid i vardagen.. Hm..
Kvällen avslutades med att vi åkte hem till min pojkvän igen och bara mös hemma hos honom, så himla skönt!
Hela helgen har jag fått telefonsamtal och sms från mina underbara vänner och bekanta, de undrar vad som har flugit i mig. Jag har nämligen inte dragit en utgång på mer än en månad, vilket är ytterst ovanligt i mitt sällskap hehe! När jag tänker efter har jag inte ens rört alkohol på flera helger vilket också är ytterst ovanligt hehe! Men jag måste säga att det har varit så himla skönt också, känns som att jag har fått lite bättre koll på saker och ting.. Men på tisdag smäller det för då är det dags för STUDENTKRYSSNING, kommer spåra på alla sätt och vis! Ska bli så fruktansvärt underbart att träffa alla gamla vänner och festa med mina vanliga party people, hihi awesome!
Nu ska jag fixa i ordning lite grejer inför morgon dagen, dags för tävling nämligen,
tjingeling lovers!

Ahjust det, måste bara berätta!
I kväll när jag satt på bussen hem från min pojkvän så fick jag sällskap av två kostymnissar i 35 års åldern. Båda var redigt packade och till en början så kunde jag inte annat än skratta åt dom och deras kommentarer. Men efter ett tag blev det riktigt obehagligt att sitta näst intill själv i hela bussen, längst bak tillsammans med dem. Kändes som att det var minst 1 km fram till busschaffören. Till en början var deras kommentarer ganska allmäna men när dom började gå över till mitt utseende och anspelade på sex/porrbilder och liknande saker så blev det riktigt obehagligt att sitta där själv. Tillslut började de säga så grova saker så jag tog upp telefonen och ringde min pojkvän, han blev inte glad över vad de hade att säga vill jag lova! Pappa fick komma och möta mig på centralen sen, usch! Jag förstår inte hur två välvårdade män i 35 års åldern ens intresserar sig av betydligt yngre tjejer. Det hela vara bara väldigt mycket för mycket!


Den osminkade sanningen ehehehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0