Back on track, första skoldagen avklarad!

Då var man back on track igen! Går ut hårt första måndagen med ett gympass på morgonen, skola mellan halv 12 och 4 och nu har jag landat på jobbet. Känns som att den här dagen aldrig kommer att ta slut. Jag är så himla trött verkligen, usch vill bara krypa ner under täcket och sova oändligt med timmar.. Meeen det är ju inte riktigt så det fungerar, tyvärr! Det är bara att bita ihop och le när pengarna rullar in i slutet av månaden hehe!
Dock kommer de gå åt relativit snabbt då jag har tid hos frissan för att fixa håret. Dags att fräscha upp det lite med nytt löshår tänkte jag, allt som allt går det på ungefär 3000 kr. Men vill man vara fin får man lida pin hehe ;) Sen åker jag ju till Turkiet om 3 veckor och där lär det ju spenderas lite pengar om jag känner mig rätt. Ska bli så himla skönt att komma bort från vardagen ett tag för just nu är det kaosartat på alla håll och kanter.. Jag kommer dock sakna min underbara pojkvän så sjukt mycket, det kommer bli riktigt jobbigt och jag är ledsen redan nu. Usch jag försöker att inte tänka på det men tanken envisas med att ligga kvar som en sten i bröstet. Nej nog om det, annars kommer jag deppa sönder här på jobbet och det känns ju inte alltför bra kanske..
Nej nu har jag avslutat mitt päron så nu är det dags att börja jobba,
PUSS


bilden togs när jag kommit hem från senaste Turkiet resan,
jag vill ha tillbaka min bränna NU NU NU NU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0