2 veckor kvar till Turkiet,

Idag är det exakt två veckor kvar tills vi åker till Turkiet, blir party staden Alanya! Hela klassen (i princip) ska med och det kommer bli så sjukt roligt verkligen. Men det jag längtar mest till är att bara få ligga på standen och ta det lugnt i solen samtidigt som jag blir brun och lyssnar på musik. Åh. Det kommer bli så underbart!
Vi på vårat rum har bestämt oss för att inte laga någon mat då vi bor på lägenhetshotell, utan vi kommer köpa den mat vi vill ha ute. Så himla skönt att slippa tänka på att handla plus att vi alla ska försöka komma överens om något. Nej det blir lättare att äta ute helt enkelt.. Jag vet inte varför men jag tappar verkligen all aptit när jag är utomlands. Sist jag var i Turkiet levde jag på samma sallad varje dag hela veckan, mums!
Jag kan dock inte sluta tänka på hur mycket jag kommer sakna min pojkvän, usch, får ont i magen när jag tänker på det. Och det blir ju inte bättre på grund av mina vänners klumpiga kommentarer. Men jag vet att jag klarar det! Även om det kommer göra så sjukt ont att säga hejdå...
Idag har jag varit i skolan på förmiddagen men slutade innan lunch, älska tisdagar har bara en lektion.. Efter det åkte jag direkt till gymmet där jag sprang 50 minuter och körde fys i 30 min. Hade velat köra längre men hann inte eftersom att jag skulle med bussen till min älskling hihi! Vi tog det lugnt hemma hos honom ett tag sedan åkte vi in till stan för att umgås lite med de andra. Kände att jag inte var allt för social, tråkig som jag är, men jag är verkligen så himla trött. Känner mig verkligen totalt utmattad i hela kroppen. ge mig sömn.. Fick ett sms av en vän när jag satt på bussen på vägen hem. Det sved lite i hjärtat men jag är så himla tacksam att hon berättade. Usch att allting ska vara så svårt hela tiden, känner att jag tappar hoppet mer och mer..
Nu ska jag krypa ner i sängen och prata lite med Tony, mitt hjärta.
natti natti,






lite bilder från förra turkiet resan,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0