Nätdroger,

Att börja laga mat samtidigt som man mår illa var ingen kombo att rekomendera vill jag lova, uscha!
Gjorde iordning kycklingklubbor och ris till Sebbe medans han sov, stackarn är helt utslagen..
Jag åt en kycklingklubba sedan fick det vara bra för min del,
mår fortfarande väldigt illa och det känns inge bra alls.
Först trodde jag att det var för att jag blev nervös inför morgondagens intervju men jag tror inte att det är det.
Hoppas bara att jag inte blir sjuk under natten för jag får verkligen inte missa det här i morgon..
Vi tittade precis på en dokumentär om nätdroger och dess tillgänglighet. Jag tycker att det är ett otroligt intressant ämne och det är helt sjukt hur enkelt det är att beställa hem något med bara ett klick. Vem som helst kan få tag i droger utan att veta vare sig vad det är eller vad de gör med dig. Att något som kan få dig dödad bara finns ett klick bort är helt sjukt. Det finns så mycket okunnighet, jag förstår inte hur det kan vara lagligt..
När anhöriga till avlidna tonåringar berättade sina historier så blev det extra tungt..
Jag är så fruktansvärt rädd för att få ett samtal någon dag på grund av att det har hänt dig något.. Lämna mig aldrig!





Kommentarer
Postat av: Anonym

men kan sluta skirva avd fan du äter inegn bryr sig, det är inte precis coolt att du äte rlite låter bara töntigt.

2011-02-10 @ 11:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0